18-12-2023r.
godzina 12:52
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Prawo lokalne
Zamówienia publiczne
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011 i wcześniejsze
1. Ogłoszenia o zamówieniu
2. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
3. Zaproszenie do składania ofert
4. Siwz
4a. Modyfikacje i wyjaśnienia siwz
5. Ogłoszenia o wyborze oferty
6. Ogłoszenia o unieważnieniu postępowania
7. Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia
8. Kopie protestów
9. Rozstrzygnięcia protestów
Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___
Inne przetargi
Zagospodarowanie przestrzenne
Konsultacje społeczne
Wybory i referenda
Konkursy na stanowiska
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 351437 raz(y)


[Panel administracyjny]

Zamówienia publiczne :: 2011 i wcześniejsze :: 1. Ogłoszenia o zamówieniu


 

zamieszczono 05.11.2010 r.
GOPS/261/3/2010 Usługi: Dowożenie i odwożenie około 34 niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2011 roku.


Świlcza: Dowożenie i odwożenie około 34 niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2011 roku.
Numer ogłoszenia: 359430 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Świlcza 168, 36-072 Świlcza, woj. podkarpackie, tel. 017 8560338, 017 8670145, faks 017 8670157.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swilcza.i-gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie i odwożenie około 34 niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2011 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowożenie i odwożenie około 34 niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2011 roku. 1. Transport, tj. przywiezienie z terenu Gminy Świlcza oraz przyległych miejscowości, tj. z pod domów zamieszkania do ŚDS w Woliczce i odwiezieniu do domów zamieszkania około 34 uczestników ŚDS. 2. Uczestnicy ŚDS w Woliczce mieszkają w miejscowościach: Woliczka, Trzciana, Dąbrowa, Błędowa Zgłobieńska, Bratkowice, Rudna Wielka, Mrowla, Świlcza, Bzianka, Nosówka, Rzeszów. /województwo podkarpackie/ 3. Szacunkowa liczba dni dowozu 242 dni roboczych. 4. Szacunkowa dzienna średnia liczba kilometrów: minimalnie 130 km, maksymalnie 168 km. 5. Środowiskowy Dom Samopomocy w Woliczce zapewnia w trakcie transportu opiekuna dla dowożonych osób. 6. Dowożenie odbywać się będzie w godzinach 7.30 - 9.30, odwożenie w godz. 13.30-15.30. 7. Uczestnikami ŚDS Woliczka są osoby niepełnosprawne, w tym również na wózkach inwalidzkich. 8. Przewóz osób musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, spełniających wymogi w/w zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie i możliwość poruszania się i zawracania po wąskich drogach lokalnych. 9. Przewóz osób do SDS w Woliczce winien odbywać się wg programu: 1. Dowożenie I kurs Wyjazd z ŚDS w Woliczce o godz. 7.30, Trzciana, Bratkowice, Mrowla, Rudna Wielka, Świlcza, powrót do ŚDS w Woliczce godz. 8.30. II kurs Wyjazd z ŚDS w Woliczce godz. 8.35 Trzciana, Dąbrowa, Błędowa Zgłobieńska Nosówka, Bzianka, Rzeszów powrót do ŚDS w Woliczce godz. 9.30. 2. Odwożenie I kurs Wyjazd z ŚDS w Woliczce godz. 1330 Świlcza, Mrowla, Rudna Wielka, Bratkowice, Trzciana powrót do ŚDS w Woliczce godz. 14.30. II kurs Wyjazd z ŚDS w Woliczce 14.35 Trzciana, Dąbrowa, Błędowa Zgłobieńska Nosówka, Bzianka, Rzeszów, powrót do ŚDS w Woliczce 15.30. 10. Liczba uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce będzie załącznikiem do umowy. 11. Zapewnienie samochodu, kierowcy, ubezpieczenie samochodu, kierowcy i osób przewożonych tym samochodem na czas transportu należy do obowiązków wykonawcy usług. 12. W przypadku nie wykonania usługi przez wykonawcę w uzgodnionym terminie wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody powstałej skutkiem braku wykonania usługi. W takim wypadku wykonawcy zostanie potrącona równowartość wyrządzonej szkody z wynagrodzenia za wykonanie usługi. 13. W przypadku awarii środka transportu, wykonawca zobowiązuje się do podstawienia innego środka transportu przystosowanego do wykonania przedmiotu umowy. 14. Transport uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy odbywał się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku. W soboty, niedziele święta oraz w dni wolne od pracy uczestnicy Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce nie będą dowożeni. W czasie wakacji dopuszcza się dwutygodniową przerwę wakacyjną o której wykonawca zostanie wcześniej poinformowany, w czasie której uczestnicy nie będą dowożeni. 15. Wykonawca musi mieć do dyspozycji samochód (samochody) do przewożenia osób w zakresie określonym w pkt. 1 i 8. 16. Dodatkowe informacje dla wykonawcy: a) w samochodzie musi być miejsce dla opiekuna, b) cena musi pokryć koszty dojazdu do Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówień uzupełniających udzielonych w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 roku, Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ). Zamówienia uzupełniające będą udzielane po wystąpieniu następujących okoliczności: 1) gdy zajdzie potrzeba wykonania usługi tego samego rodzaju jak przedmiot niniejszego postępowania, 2) gdy zamówienia uzupełniające będą dotyczyły przewozu osób niepełnosprawnych. Zamówienia uzupełniające: 1) będą udzielane temu samemu wykonawcy, z którym będzie zawarta umowa na wykonanie zamówienia niniejszego postępowania, 2) będą udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, 3) nie przekroczą 50% wartości zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego, 4) będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień, tj. Wykonawca musi posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 roku (tj. Dz. U. z 2007 roku, Nr 125, poz. 874 z późn. zm.). Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek posiadania uprawnień jeżeli złoży dokument potwierdzający, że wykonawca posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 roku (tj. Dz. U. z 2010 roku, Nr 125, poz. 874 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń tj. 1) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 roku (tj. Dz. U. z 2007 roku, Nr 125, poz. 874 z późn. zm.), 2) złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek posiadania potencjału technicznego, jeżeli wykaże, że posiada lub dysponuje min. 1 (słownie: jednym) samochodem do przewożenia osób w zakresie określonym w niniejszym przetargu. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, tj. 1) wykazu narzędzi, dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami zgodnie z załącznikiem nr 7 siwz, 2) złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że spełnił warunek posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że posiada lub dysponuje min. 1 (słownie: jedną) osobę posiadającą uprawnienia do kierowania wykazanym samochodem do przewożenia osób w zakresie określonym w niniejszym przetargu. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, tj. 1) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 6 siwz; 2) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwe zmiany w umowie: Zmiana obowiązującej stawki VAT: jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość stosownej zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT wg stawki dotychczasowej i nowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swilcza.i-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świlczy, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 12 na I piętrze..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świlczy, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 12 na I piętrze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie






Informację wytworzył(a): Ewa Dziedzic
Informację dodał(a): Bogdan Dworak
Ostatnia modyfikacja: 2012-02-23 14:30:31


drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech