18-12-2023r.
godzina 12:52
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Prawo lokalne
Zamówienia publiczne
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011 i wcześniejsze
1. Ogłoszenia o zamówieniu
2. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
3. Zaproszenie do składania ofert
4. Siwz
4a. Modyfikacje i wyjaśnienia siwz
5. Ogłoszenia o wyborze oferty
6. Ogłoszenia o unieważnieniu postępowania
7. Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia
8. Kopie protestów
9. Rozstrzygnięcia protestów
Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___
Inne przetargi
Zagospodarowanie przestrzenne
Konsultacje społeczne
Wybory i referenda
Konkursy na stanowiska
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 351437 raz(y)


[Panel administracyjny]

Zamówienia publiczne :: 2011 i wcześniejsze :: 1. Ogłoszenia o zamówieniu


 

zamieszczono 20.05.2010 r.
ZP-3410/22/10 Usługi: Udzielenie kredytów na: 1) sfinansowanie zakupu pojazdu specjalistycznego do zbiórki i transportu odpadów komunalnych w kwocie 237 980,00 zł, 2) sfinansowanie modernizacji budynku Zespołu Szkół w Trzcianie w kwocie 262 010,00 zł, 3) sfinansowanie modernizacji budynku Zespołu Szkół w Świlczy w kwocie 262 010,00 zł, 4) sfinansowanie remontu Domu Ludowego w Dąbrowie w kwocie 120 000,00 zł. Łączna kwota kredytów: 882 000,00 zł.
 Świlcza: Udzielenie kredytów na: 1) sfinansowanie zakupu pojazdu specjalistycznego do zbiórki i transportu odpadów komunalnych w kwocie 237 980,00 zł, 2) sfinansowanie modernizacji budynku Zespołu Szkół w Trzcianie w kwocie 262 010,00 zł, 3) sfinansowanie modernizacji budynku Zespołu Szkół w Świlczy w kwocie 262 010,00 zł, 4) sfinansowanie remontu Domu Ludowego w Dąbrowie w kwocie 120 000,00 zł. Łączna kwota kredytów: 882 000,00 zł.
Numer ogłoszenia: 138296 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świlcza , Świlcza 168, 36-072 Świlcza, woj. podkarpackie, tel. 017 8670100, 8670133, faks 017 8670157.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swilcza.i-gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytów na: 1) sfinansowanie zakupu pojazdu specjalistycznego do zbiórki i transportu odpadów komunalnych w kwocie 237 980,00 zł, 2) sfinansowanie modernizacji budynku Zespołu Szkół w Trzcianie w kwocie 262 010,00 zł, 3) sfinansowanie modernizacji budynku Zespołu Szkół w Świlczy w kwocie 262 010,00 zł, 4) sfinansowanie remontu Domu Ludowego w Dąbrowie w kwocie 120 000,00 zł. Łączna kwota kredytów: 882 000,00 zł..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytów na: 1) sfinansowanie zakupu pojazdu specjalistycznego do zbiórki i transportu odpadów komunalnych w kwocie 237 980,00 zł (słownie: dwieście trzydzieści siedem tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt złotych), 2) sfinansowanie modernizacji budynku Zespołu Szkół w Trzcianie w kwocie 262 010,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt dwa tysiące dziesięć złotych), 3) sfinansowanie modernizacji budynku Zespołu Szkół w Świlczy w kwocie 262 010,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt dwa tysiące dziesięć złotych), 4) sfinansowanie remontu Domu Ludowego w Dąbrowie w kwocie 120 000,00 (słownie: sto dwadzieścia tysięcy). Łączna kwota kredytów: 882 000,00 zł (słownie: osiemset osiemdziesiąt dwa tysiące)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień tj. Wykonawca musi być bankiem działającym w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2002 roku, Nr 72, poz. 665 z późn. zm.). Zamawiającu uzna, że Wykonawca spełnił warunek posiadania uprawnień jeżeli złoży dokument potwierdzający, że wykonawca jest bankiem działającym w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2002 roku, Nr 72, poz. 665 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń tj. 1) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest bankiem działającym w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2002 roku, Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) 2) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek posiadania potencjału technicznego, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swilcza.i-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świlcza, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 8 na parterze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świlcza, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 22 sekretariat na II piętrze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Udzielenie kredytu na sfinansowanie zakupu pojazdu specjalistycznego do zbiórki i transportu odpadów komunalnych w kwocie 237 980,00 zł (słownie: dwieście trzydzieści siedem tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt złotych)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu na sfinansowanie zakupu pojazdu specjalistycznego do zbiórki i transportu odpadów komunalnych w kwocie 237 980,00 zł (słownie: dwieście trzydzieści siedem tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt złotych)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Udzielenie kredytu na sfinansowanie modernizacji budynku Zespołu Szkół w Trzcianie w kwocie 262 010,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt dwa tysiące dziesięć złotych)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu na sfinansowanie modernizacji budynku Zespołu Szkół w Trzcianie w kwocie 262 010,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt dwa tysiące dziesięć złotych)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Udzielenie kredytu na sfinansowanie modernizacji budynku Zespołu Szkół w Świlczy w kwocie 262 010,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt dwa tysiące dziesięć złotych)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu na sfinansowanie modernizacji budynku Zespołu Szkół w Świlczy w kwocie 262 010,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt dwa tysiące dziesięć złotych)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Udzielenie kredytu na sfinansowanie remontu Domu Ludowego w Dąbrowie w kwocie 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu na sfinansowanie remontu Domu Ludowego w Dąbrowie w kwocie 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.







Informację wytworzył(a): Ewa Dziedzic
Informację dodał(a): Bogdan Dworak
Ostatnia modyfikacja: 2012-02-23 14:30:31


drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech