18-12-2023r.
godzina 12:52
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Prawo lokalne
Zamówienia publiczne
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011 i wcześniejsze
1. Ogłoszenia o zamówieniu
2. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
3. Zaproszenie do składania ofert
4. Siwz
4a. Modyfikacje i wyjaśnienia siwz
5. Ogłoszenia o wyborze oferty
6. Ogłoszenia o unieważnieniu postępowania
7. Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia
8. Kopie protestów
9. Rozstrzygnięcia protestów
Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___
Inne przetargi
Zagospodarowanie przestrzenne
Konsultacje społeczne
Wybory i referenda
Konkursy na stanowiska
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 351437 raz(y)


[Panel administracyjny]

Zamówienia publiczne :: 2011 i wcześniejsze :: 1. Ogłoszenia o zamówieniu


 

zamieszczono 26.02.2010
ZP-3410/07/10 Usługi: Opracowanie dokumentacji techniczno-prawnej: 1) budowy Pawilonu Sportowego w Woliczce, 2) adaptacji zabytkowego budynku dydaktyczno - szkolnego na potrzeby Przedszkola w Trzcianie wraz z zagospodarowaniem działki, 3) przebudowy dachu budynku Domu Strażaka w Mrowli z płaskiego na spadowy.



Świlcza: Opracowanie dokumentacji techniczno-prawnej: 1) budowy Pawilonu Sportowego w Woliczce, 2) adaptacji zabytkowego budynku dydaktyczno - szkolnego na potrzeby Przedszkola w Trzcianie wraz z zagospodarowaniem działki, 3) przebudowy dachu budynku Domu Strażaka w Mrowli z płaskiego na spadowy.
Numer ogłoszenia: 53174 - 2010; data zamieszczenia: 26.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świlcza , Świlcza 168, 36-072 Świlcza, woj. podkarpackie, tel. 017 8670100, 8670133, faks 017 8670157.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.swilcza.i-gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji techniczno-prawnej: 1) budowy Pawilonu Sportowego w Woliczce, 2) adaptacji zabytkowego budynku dydaktyczno - szkolnego na potrzeby Przedszkola w Trzcianie wraz z zagospodarowaniem działki, 3) przebudowy dachu budynku Domu Strażaka w Mrowli z płaskiego na spadowy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji techniczno-prawnej: 1) budowy Pawilonu Sportowego w Woliczce, 2) adaptacji zabytkowego budynku dydaktyczno - szkolnego na potrzeby Przedszkola w Trzcianie wraz z zagospodarowaniem działki, 3) przebudowy dachu budynku Domu Strażaka w Mrowli z płaskiego na spadowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

·         Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

·         Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówień uzupełniających udzielonych w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ). Zamówienia uzupełniające będą udzielane po wystąpieniu następujących okoliczności: 1) gdy zajdzie potrzeba wykonania robót tego samego rodzaju jak przedmiot niniejszego postępowania, 2) gdy zamówienia uzupełniające będą realizowane na tym samym obiekcie budowlanym. Zamówienia uzupełniające: 1) będą udzielane temu samemu wykonawcy, z którym będzie zawarta umowa na wykonanie zamówienia niniejszego postępowania, 2) będą udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, 3) nie przekroczą 50% wartości zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego, 4) będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek dotyczący posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że: 1) wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o kubaturze odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. Dla części nr 2 wymagana jest realizacja zadania przy obiektach zabytkowych lub znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej; 2) przedłoży wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie, np. referencje, oraz akceptacja Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków potwierdzająca wykonanie projektów obiektów zabytkowych (dla części nr 2).

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiajacy uzna, że wykonawca spełnił warunek dotyczący posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, że posiada lub dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swilcza.i-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Świlczy, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 6 na parterze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świlcza, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 22 - sekretariat na II piętrze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie dokumentacji techniczno-prawnej budowy Pawilonu Sportowego w Woliczce (działka nr ewid. 211 o powierzchni 0,8300 ha.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji techniczno-prawnej budowy Pawilonu Sportowego w Woliczce (działka nr ewid. 211 o powierzchni 0,8300 ha. Program funkcjonalny budynku obejmuje: 1) sala zebrań na około 25-30 osób, 2) pokój - biuro, 3) przygotowalnia, podgrzewanie posiłków z instalacjami wod.-kan., instalacjami elektrycznymi (1 pomieszczenie), 4) wc męski i damski z instalacjami wod.-kan., instalacjami ektrycznymi 5) korytarz, 6) pomieszczenie magazynowe o powierzchni około 10 m2 z drzwiami zewnętrznymi - szerokość drzwi 1,4 m, 7) budynek murowany parterowy, z dachem dwuspadowym, z werandą przez całą długość budynku o szerokości około 2 m, 8) budynek wyposażony w instalację elektryczną i wod.-kan, 9) przewidzieć podłączenie kominka do przewodów kominowych i nawiewnych, 10) inne pomieszczenia wg wymagań technicznych. Usługa stanowiąca przedmiot niniejszego postępowania swoim zakresem obejmuje: 1) Przygotowanie materiałów (załączników) do wniosku o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia + wersja elektroniczna. 2) Przygotowanie materiałów do decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego + wersja elektroniczna. 3) Wykonanie technicznych badań podłoża. 4) Opracowanie raportu oceny oddziaływania inwestycji na środowisko (jeżeli zajdzie taka potrzeba) + wersja elektroniczna. 5) Opracowanie podkładów mapowych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskania: uzgodnień, decyzji, opinii. 6) Wyrys i wypis z ewidencji gruntów na etapie do decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz na etapie decyzji pozwolenia na budowę. 7) Opracowanie operatu wodnoprawnego (jeżeli zajdzie taka potrzeba) + wersja elektroniczna. 8) Przygotowanie materiałów do wystąpienia przez Zamawiającego o pozwolenie wodnoprawne (jeżeli zajdzie taka potrzeba). 9) Uzyskanie uzgodnień, opinii, decyzji niezbędnych do pozwolenia na budowę i oddania obiektu do użytkowania. 10) Opracowanie projektu budowlanego w 5 egzemplarzach, na podstawie którego będzie możliwe uzyskanie pozwolenia na budowę + wersja elektroniczna. Projekt budowlany ma być opracowany zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r.. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133). 11) Opracowanie projektu wykonawczego, umożliwiającego wykonanie zaprojektowanego dzieła, w 5 egzemplarzach + wersja elektroniczna. Projekt wykonawczy opracować z uwzględnieniem zapisów Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). 12) Opracowanie przedmiaru robót w 2 egzemplarzach, zapewniającego pełne wykonanie przedmiotu projektu z podaniem podstawy wycen oraz szczegółowym wyliczeniem ilości + wersja elektroniczna. Przedmiar robót ma być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). 13) Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w 2 egzemplarzach z uwzględnieniem zapisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) + wersja elektroniczna. 14) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach + wersja elektroniczna. Kosztorys inwestorski ma być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389). 15) Uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji itp. 16) Pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie wynikającym z opracowanego projektu do czasu uzyskania pozwolenia na użytkowanie w cenie określonej w ofercie. 17) Przygotowanie kompletu dokumentów na podstawie, których będzie można uzyskać pozwolenie na budowę w tym odpowiednia ilość egzemplarzy projektu, komplet uzgodnień, opinii, komplet dokumentów potwierdzających prawo do terenu na cele budowlane, wypis i wyrys z ewidencji gruntów, decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego, aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego projektantów i sprawdzających (jeżeli wymagany jest sprawdzający)..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie dokumentacji techniczno-prawnej adaptacji zabytkowego budynku dydaktyczno - szkolnego na potrzeby Przedszkola w Trzcianie wraz z zagospodarowaniem działki (dz. nr ewid. 903/8 o powierzchni 0,5990 ha)..

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji techniczno-prawnej adaptacji zabytkowego budynku dydaktyczno - szkolnego na potrzeby Przedszkola w Trzcianie wraz z zagospodarowaniem działki (dz. nr ewid. 903/8 o powierzchni 0,5990 ha). Działka nr 903/8 wraz z znajdującymi się na niej dwoma budynkami wchodzi w skład zespołu dworskiego, wpisanego do rejestru zabytków Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu pod nr A-980. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na kompleksowy remont zabytkowego budynku dydaktyczno - szkolnego położonego w Trzcianie wraz z zagospodarowaniem działki. Dokumentacja projektowa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia winna być wykonana zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2003 r. Nr 162, poz.1568 z późn. zm.) oraz zgodnie z zaleceniami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, o które wystąpi projektant, z którym zostanie podpisana umowa. Program funkcjonalny budynku obejmuje: 1) 3 sale zajęć na około 3x25 dzieci (2,5 m2 na każde dziecko), 2) 1 pomieszczenie na zajęcia gimnastyczne, taneczne, muzyczne, 3) 3 zespoły sanitarne z brodzikiem i natryskiem przy salach z uwzględnieniem schowka na utrzymanie czystości, 4) zespół szatniowy dla min. 80 dzieci z przyległą toaletą, 5) toaleta dla personelu z kabiną prysznicową, 6) kuchnię przygotowującą 80x4 posiłków dziennie (śniadania, II śniadanie, pełny obiad, podwieczorek) kuchnia właściwa, przygotowalnie (stanowisko obróbki warzyw, mięsa, jaj, zmywalnia), 7) pomieszczenie administracji dla 2 osób (dyrektor, referent + intendent), 8) pokój nauczycielski, 9) szatnia dla personelu, 10) pomieszczenie gospodarcze z pralką i możliwością suszenia, pomieszczenie techniczne, magazyny, 11) jeżeli będzie możliwość to odrębna jadalnia oraz dwa pomieszczenia do leżakowania, 12) inne pomieszczenia wg wymagań technicznych, 13) kotłownia gazowa, 14) zagospodarowanie poddasza w tym gabinet do zajęć logopedycznych, psychologicznych, 15) zagospodarowanie działki: parking, wjazd, oświetlenie, plac zabaw, śmietnik z zadaszeniem, itp., 16) przewidzieć oddzielne wejście z ogrodu do wc. Usługa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia swoim zakresem obejmuje: 1) Przygotowanie materiałów (załączników) do wniosku o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia + wersja elektroniczna. 2) Przygotowanie materiałów do decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego + wersja elektroniczna. 3) Inwentaryzacja konstrukcyjno - budowlana w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej. 4) Niezbędne ekspertyzy. 5) Opracowanie raportu oceny oddziaływania inwestycji na środowisko (jeżeli zajdzie taka potrzeba) + wersja elektroniczna. 6) Opracowanie podkładów mapowych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskania: uzgodnień, decyzji, opinii. 7) Wyrys i wypis z ewidencji gruntów na etapie do decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz na etapie decyzji pozwolenia na budowę. 8) Opracowanie operatu wodnoprawnego (jeżeli zajdzie taka potrzeba) + wersja elektroniczna. 9) Przygotowanie materiałów do wystąpienia przez Zamawiającego o pozwolenie wodnoprawne (jeżeli zajdzie taka potrzeba). 10) Uzyskanie uzgodnień, opinii, decyzji niezbędnych do pozwolenia na budowę i oddania obiektu do użytkowania. 11) Opracowanie projektu budowlanego w 5 egzemplarzach, na podstawie którego będzie możliwe uzyskanie pozwolenia na budowę + wersja elektroniczna. Projekt budowlany ma być opracowany zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133). 12) Opracowanie projektu wykonawczego, umożliwiającego wykonanie zaprojektowanego dzieła, w 5 egzemplarzach + wersja elektroniczna. 13) Projekt wykonawczy opracować z uwzględnieniem zapisów Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). 14) Opracowanie przedmiaru robót w 2 egzemplarzach, zapewniającego pełne wykonanie przedmiotu projektu z podaniem podstawy wycen oraz szczegółowym wyliczeniem ilości + wersja elektroniczna. Przedmiar robót ma być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). 15) Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w 2 egzemplarzach z uwzględnieniem zapisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) + wersja elektroniczna. 16) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach + wersja elektroniczna. Kosztorys inwestorski ma być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389). 17) Uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji itp. 18) Pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie wynikającym z opracowanego projektu do czasu uzyskania pozwolenia na użytkowanie w cenie określonej w ofercie. 19) Przygotowanie kompletu dokumentów na podstawie, których będzie można uzyskać pozwolenie na budowę w tym odpowiednia ilość egzemplarzy projektu, komplet uzgodnień, opinii, komplet dokumentów potwierdzających prawo do terenu na cele budowlane, wypis i wyrys z ewidencji gruntów, decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego, aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego projektantów i sprawdzających (jeżeli wymagany jest sprawdzający)..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa dachu budynku Domu Strażaka w Mrowli z płaskiego na spadowy (dz. nr ewid. 787/2, 787/3)..

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dachu budynku Domu Strażaka w Mrowli z płaskiego na spadowy (dz. nr ewid. 787/2, 787/3). Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę dachu budynku Domu Strażaka w Mrowli z płaskiego na spadowy: 1) Istniejące przykrycie budynku (bez garaży) stropami płaskimi na kilku poziomach, do przebudowania na dach o konstrukcji spadowej o ujednoliconej bryle. 2) Pokrycie dachu blachodachówką lub blachą trapezową. Przebudowa ewentualna kolidującego napowietrznego przyłącza En. 3) Przebudowa bez powiększania powierzchni użytkowej. 4) Przebudowa instalacji odgromowej. 5) Docieplenie budynku z kolorystyką. Usługa stanowiąca przedmiot niniejszego postępowania swoim zakresem obejmuje: 1) Przygotowanie materiałów (załączników) do wniosku o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia + wersja elektroniczna. 2) Przygotowanie materiałów do decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego + wersja elektroniczna. 3) Ekspertyza konstrukcyjna wykazująca możliwości techniczne wykonania zmiany dachu. 4) Opracowanie raportu oceny oddziaływania inwestycji na środowisko (jeżeli zajdzie taka potrzeba) + wersja elektroniczna. 5) Opracowanie podkładów mapowych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskania: uzgodnień, decyzji, opinii. 6) Wyrys i wypis z ewidencji gruntów na etapie do decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz na etapie decyzji pozwolenia na budowę. 7) Opracowanie operatu wodnoprawnego (jeżeli zajdzie taka potrzeba) + wersja elektroniczna. 8) Przygotowanie materiałów do wystąpienia przez Zamawiającego o pozwolenie wodnoprawne (jeżeli zajdzie taka potrzeba). 9) Uzyskanie uzgodnień, opinii, decyzji niezbędnych do pozwolenia na budowę i oddania obiektu do użytkowania. 10) Opracowanie projektu budowlanego w 5 egzemplarzach, na podstawie którego będzie możliwe uzyskanie pozwolenia na budowę + wersja elektroniczna. Projekt budowlany ma być opracowany zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r.. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133). 11) Opracowanie projektu wykonawczego, umożliwiającego wykonanie zaprojektowanego dzieła, w 5 egzemplarzach + wersja elektroniczna. Projekt wykonawczy opracować z uwzględnieniem zapisów Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). 12) Opracowanie przedmiaru robót w 2 egzemplarzach, zapewniającego pełne wykonanie przedmiotu projektu z podaniem podstawy wycen oraz szczegółowym wyliczeniem ilości + wersja elektroniczna. Przedmiar robót ma być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). 13) Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w 2 egzemplarzach z uwzględnieniem zapisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) + wersja elektroniczna. 14) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach + wersja elektroniczna. Kosztorys inwestorski ma być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389). 15) Uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji itp. 16) Pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie wynikającym z opracowanego projektu do czasu uzyskania pozwolenia na użytkowanie w cenie określonej w ofercie. 17) Przygotowanie kompletu dokumentów na podstawie, których będzie można uzyskać pozwolenie na budowę w tym odpowiednia ilość egzemplarzy projektu, komplet uzgodnień, opinii, komplet dokumentów potwierdzających prawo do terenu na cele budowlane, wypis i wyrys z ewidencji gruntów, decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego, aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego projektantów i sprawdzających (jeżeli wymagany jest sprawdzający)..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 



Informację wytworzył(a): Ewa Dziedzic
Informację dodał(a): Bogdan Dworak
Ostatnia modyfikacja: 2012-02-23 14:30:31


drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech