18-12-2023r.
godzina 12:52
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Prawo lokalne
Zamówienia publiczne
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011 i wcześniejsze
1. Ogłoszenia o zamówieniu
2. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
3. Zaproszenie do składania ofert
4. Siwz
4a. Modyfikacje i wyjaśnienia siwz
5. Ogłoszenia o wyborze oferty
6. Ogłoszenia o unieważnieniu postępowania
7. Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia
8. Kopie protestów
9. Rozstrzygnięcia protestów
Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___
Inne przetargi
Zagospodarowanie przestrzenne
Konsultacje społeczne
Wybory i referenda
Konkursy na stanowiska
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 351437 raz(y)


[Panel administracyjny]

Zamówienia publiczne :: 2011 i wcześniejsze :: 1. Ogłoszenia o zamówieniu


 

zamieszczono 03.09.2009
ZP 3410/2/09 Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Publicznego w Bratkowicach.

 Bratkowice: Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Publicznego w Bratkowicach.
Numer ogłoszenia: 304566 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Przedszkola Publicznego w Bartkowicach , Bratkowice 407a, 36-055 Bratkowice, woj. podkarpackie, tel. 017 8551434, faks 017 8551434.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Publicznego w Bratkowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Publicznego w Bratkowicach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.13.10.00-5, 15.50.00.00-3, 15.55.10.00-5, 03.22.10.00-6, 03.22.20.00-3, 03.22.21.10-7, 15.61.41.00-6, 15.40.00.00-2, 15.33.22.00-6, 15.60.00.00-4, 15.61.33.00-1, 15.61.33.10-4, 15.87.00.00-7, 15.85.10.00-8, 15.84.20.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Zamawiający ocenia spełnienie przez wykonawców wymaganych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienie warunków będzie się odbywała metodą spełnia/nie spełnia. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie powinni złożyć wykonawcy, zawiera specyfikacja istotnych warunków zamóiwenia..

·         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 2) Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swilcza.i-gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Publiczne w Bratkowicach, 36-055 Bratkowice 407 A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Przedszkole Publiczne w Bratkowicach - sekretariat, 36-055 Bratkowice 407 A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - mięso drób i przetwory.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - mięso drób i przetwory.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.13.10.00-5.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

·         4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - nabiał, jaja, mleko.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - nabiał, jaja, mleko.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.55.10.00-5.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

·         4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - warzywa i owoce.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 - warzywa i owoce.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6, 03.22.20.00-3, 03.22.21.10-7.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

·         4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 - różne.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4 - różne.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.41.00-6, 15.40.00.00-2, 15.33.22.00-6, 15.60.00.00-4, 15.61.33.00-1, 15.61.33.10-4, 15.87.00.00-7, 15.85.10.00-8.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

·         4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5 - słodycze.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5 - słodycze.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.20.00-2.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 



Informację wytworzył(a): Ewa Dziedzic
Informację dodał(a): Bogdan Dworak
Ostatnia modyfikacja: 2012-02-23 14:30:31


drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech