Znak sprawy: RPG.7011.8.2016                 Świlcza, dn. 23-03-2016
 
Przetarg nieograniczony na zadanie o wartości do 30 tys. €
Kod CPV – 71221000-3 – usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
 
Gmina Świlcza zaprasza do złożenia oferty na opracowanie dokumentacji techniczno - prawnej związanej z realizacją zadania inwestycyjnego pn.:
 
„Budowa stadionu sportowego w Rudnej Wielkiej na działce nr 177/3”.
 
I.     Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.   Wykonanie projektu wstępnego z wizualizacją (materiały do decyzji 
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego) obejmującego:
a)  przygotowanie materiałów (wniosków) do uzyskania technicznych warunków zasilania w energię elektryczną, gaz, wodę 
i odprowadzenia ścieków oraz warunków wykonania zjazdów,
b)  przygotowanie mapy i innych niezbędnych opracowań geodezyjnych dla terenu obejmującego teren inwestycji
c)  uzyskanie umów cywilno- prawnych na korzystanie z działki na cele budowlane (w przypadku korzystania z działek osób trzecich),
d)  projekt wstępny –musi zawierać następujące elementy zagospodarowania:
-          boisko do piłki nożnej o wymiarach 105 * 68m z rezerwą terenu na wykonanie czterotorowej bieżni dookolnej i sześciotorowej prostej – oś podłużna boiska wschód - zachód,
-          budynek zaplecza szatniowego z częścią gospodarczą – w części południowej równolegle do boiska, pod zadaszeniem trybuny, 
-          boisko treningowe 90 * 45m (min. 75 * 50m) o nawierzchni trawiastej usytuowane równolegle do boiska głównego po stronie północnej.
-          rezerwa terenu pod boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej o wym. 20 * 40m
-          część rekreacyjno wypoczynkowa – północno wschodnia część terenu na której zlokalizowane będą siłownia terenowa plac zabaw dla dzieci z częścią wypoczynkowa dla opiekunów.
-          parkingi, dojazdy i dojścia do urządzeń. Parkingi zlokalizowane po południowej stronie drogi serwisowej – teren GDDKiA i po wschodniej stronie drogi serwisowej teren Gminy.
e)  przygotowanie wniosków do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji i decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego.
 
2.   Po zaakceptowaniu przez Gminę projektu wstępnego wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego obejmującego:
a)  przygotowanie mapy do celów projektowych i innych niezbędnych opracowań geodezyjnych dla terenu obejmującego teren inwestycji 
w tym operatu z wyłączenia gruntu z produkcji rolnej,
b)  wykonanie wszystkich niezbędnych opracowań koniecznych do prawidłowego wykonania projektu budowlanego i uzyskania pozwolenia na budowę, 
c)  wykonanie projektu budowlanego dla wszystkich branż zgodnie 
z rozporządzeniem w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
d)  wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich branż,
e)  wykonanie specyfikacji ogólnych i szczegółowych wykonania i odbioru robót,
f)   opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich 
z podziałem na obiekty i branże. 
g)  pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie wynikającym 
z opracowanego projektu budowlanego i wykonawczego.
 
II.     Dodatkowe wymagania.
·         projekt należy sporządzić w 4 egzemplarzach, oraz w formie elektronicznej w formacie pdf kosztorys również w formie edytowalnej w formacie zuz, kst, xml.
·         dokumentacja projektowa musi być zgodna z przepisami prawa zamówień publicznych w zakresie wymogów opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie zachowania zasad konkurencji i niedyskryminacji (art. 29 i 30 ustawy PZP),
·         w przypadku zmian przepisów prawa Wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień przekazania zamawiającemu przedmiotu umowy.
·         Wykonawca wykona przedmiot umowy z należytą starannością w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami,
·         Wykonawca zapewni wykonanie dokumentacji projektowej przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia,
·         Wykonawca przedłoży aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego dla projektantów i sprawdzających,
 
III.     Termin realizacji zamówienia: do 30-09-2016r.
Jest to termin złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. Pierwsza płatność za projekt wstępny (75% części) nastąpi po zatwierdzeniu projektu przez Zamawiającego. Druga płatność (do 75% całości wartości umownej) nastąpi po wszczęciu postępowania przez Starostwo Powiatowe o wydanie pozwolenia na budowę, pozostałe 25% zostanie zapłacone po uprawomocnieniu się pozwolenia na budowę.
 
IV.     Kryterium oceny ofert.
 
·         cena 100 %
 
V.     Przygotowanie oferty
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na załączonym formularzu 
w siedzibie Urzędu Gminy Świlcza 36-072 Świlcza 168 pok. nr 22 sekretariat na II piętrze do dnia 18-04-2016 do godz. 1000.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18-04-2016 do godz. 1015.w pok. nr 3 parter budynku Urzędu Gminy.
Ofertę należy złożyć w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem „Opracowanie projektu budowlanego 
i wykonawczego „Budowa stadionu sportowego w Rudnej Wielkiej na działce nr 177/3”.
 
VI.     Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
·         Helena Nowak
·         Ewa Dziedzic
·         Tomasz Michalski
tel. 17 86-70-134, 17 86-70-135, 17 86-70-139
 
VII.     Załączniki
·         Formularz do sporządzenia oferty
·         Mapa rejonu opracowania
Formularz oferty
____________________________________________________________ 
OFERTA
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego
 „Budowa stadionu sportowego w Rudnej Wielkiej na działce nr 177/3”.
 
I.        Zamawiający:
Gmina Świlcza
36-072 Świlcza 168
 
II.        Wykonawca:
 
Siedziba
 
Regon
 
NIP
 
Tel. fax
 
e-mail
 
III.          Ja (my) niżej podpisany(i) składamy ofertę na opracowanie dokumentacji techniczno – prawnej związanej z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa stadionu sportowego w Rudnej Wielkiej na działce nr 177/3” 
w zakresie, terminie i warunkach określonych zapytaniu ofertowym za cenę  
| 
 Lp.  | 
 Zakres  | 
 Cena brutto  [zł]  | 
| 
 1  | 
 Zakres pkt.1 – Projekt wstępny 
   | 
    | 
| 
 2  | 
 Zakres pkt.2 – Projekt budowlany i wykonawczy 
   | 
    | 
| 
    | 
 Razem brutto  | 
   
   | 
IV.        Słownie brutto za całość:
 
 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . .
 
V.         
Jednocześnie oświadczam(y), że wskazana wyżej cena brutto jest ostateczna oraz obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
 
 
 
 
 
 
. . . . . . . . . . . . . . .                                                        . . . . . . . . . . . . . . .
miejsce i data                                                               podpisy