18-12-2023r.
godzina 12:52
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Prawo lokalne
Zamówienia publiczne
Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___
2018 (<)
2017 (<)
2016 (<)
2015 (<)
2014 (<)
2013 (<)
2012 (<)
2011 i wcześniejsze (<)
1. Ogłoszenia o zamówieniu
2. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
3. Zaproszenie do składania ofert
4. Siwz
4a. Modyfikacje i wyjaśnienia siwz
5. Ogłoszenia o wyborze oferty
6. Ogłoszenia o unieważnieniu postępowania
7. Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia
Inne przetargi
Zagospodarowanie przestrzenne
Konsultacje społeczne
Wybory i referenda
Konkursy na stanowiska
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 351437 raz(y)


[Panel administracyjny]

Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___ :: 2011 i wcześniejsze (<) :: 1. Ogłoszenia o zamówieniu


 

zamieszczono 24.03.2011 r.
RRG.271.23.2011 - Roboty budowlane: Modernizacja – przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - dz. o nr ewid. 307 w miejscowości Błędowa Zgłobieńska
________________________________________________________________

RRG.271.23.2011                                Świlcza, dn. 24.08.2011r.

 

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym

 

1.       Zamawiający:       Gmina Świlcza

województwo podkarpackie

36-072 Świlcza 168

telefon (17) 86 70 100, 86 70 133 faks (17) 86 70 157

 

2.       Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony (art. 4 pkt 8 Pzp)

 

3.       Przedmiot zamówienia:  roboty budowlane

(o wartości nie przekraczającej 14 000,00 euro).

Modernizacja – przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - 
dz. o nr ewid. 307 w miejscowości Błędowa Zgłobieńska

4.       Specyfikacja istotnych warunków zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego www.swilcza.i-gmina.pl, oraz
w Urzędzie Gminy w Świlczy, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 8 (na parterze). 

 

5. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i częściowych.

 

6.  Termin wykonania zamówienia: do 30 września 2011 r.

 

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

7.1.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

Zamawiający uzna, ze Wykonawca spełnił warunek, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ;

b)   posiadania wiedzy i doświadczenia:

Zamawiający uzna, ze Wykonawca spełnił warunek, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ;

c)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami o następujących kwalifikacjach: 1 osoba (słownie: jedna osoba) posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.

Osoba ta musi posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie
z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów).

Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, tj.: 1) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do SIWZ), 2) złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (załącznik nr 6 do SIWZ), 3) złoży oświadczenie zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ;

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek posiadania potencjału technicznego, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ;

d)   sytuacji ekonomicznej i finansowej:

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek posiadania potencjału technicznego, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ;

7.2.  Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 

Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą spełnia / nie spełnia na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach i oświadczeniach. 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przestawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku.

7.3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty.

Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.

8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu:

Należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

8.1.  W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:

1.   Oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ;

2.   Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

powyższe należy sporządzić wg załącznika nr 5 do SIWZ;

3.   Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

powyższe należy sporządzić wg załącznika nr 6 do SIWZ;

8.2.  W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania żąda następujących dokumentów:

1.   Oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w załączniku nr 3 do SIWZ;

2.   Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,  w stosunku do osób fizycznych - oświadczenia zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ).

Wykonawcy zagraniczni:

8.3.      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:

8.3.1. pkt 8.2. ppkt 2 przedkłada dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:

8.3.1.1.            nie otwarto  jego  likwidacji  ani nie ogłoszono upadłości,

8.3.2. Dokumenty o których mowa, w pkt 8.3.1.1. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

8.3.3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów,
o których mowa w pkt 8.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub
w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia  ust.  8.3.2.  stosuje się odpowiednio.

8.3.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić sie do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

8.4.      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy,  określonym jak wyżej, tj. w pkt 8.2.

 

8.5.      Inne dokumenty niewymienione w pkt 8.1. i 8.2.: zakres dla podwykonawców - jeśli dotyczy (załącznik nr 7 do SIWZ).

8.6.      Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.

Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zasady dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

8.7.   Zasoby innych podmiotów.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,
w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa
w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia
w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania.

8.8.   Uwagi dotyczące formy składanych dokumentów.

Dokumenty są składane w formie oryginału (oświadczenia, pełnomocnictwa) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz
z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

9. Wadium:  Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

10.    Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena 100%.

11.    Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Świlczy w pok. nr 22 (sekretariat na II piętrze) do dnia  2 września 2011 r. do godz. 10.00.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Świlczy pok. nr 3 (sala posiedzeń – parter) w dniu 2 września  2011 r. o godz. 10.15.

 

12.  Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, oraz okolicznościach, po zaistnieniu których będą one udzielane, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.

12.1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.

12.2. Zamówienia uzupełniające będą udzielane po wystąpieniu następujących okoliczności: 

1)   gdy zajdzie potrzeba wykonania robót tego samego rodzaju jak przedmiot niniejszego postępowania,

2)   gdy zamówienia uzupełniające będą realizowane na tym samym obiekcie budowlanym.

12.3. Zamówienia uzupełniające:

1)   będą udzielane temu samemu wykonawcy, z którym będzie zawarta umowa na wykonanie zamówienia niniejszego postępowania,

2)   będą udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,

3)   nie przekroczą 50% wartości zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego,

4)   będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

 

13.  Termin związania ofertą: 

Wykonawca zostaje związany ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

 

                                        

 

 

   Wójt Gminy Świlcza

                                                                           dr  inż. Wojciech Wdowik




drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech