18-12-2023r.
godzina 12:51
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Prawo lokalne
Zamówienia publiczne
Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___
2018 (<)
2017 (<)
RGI.271.37.2017
ORP.2612.3.2017
RGI.7021.4.2017
RGP.7021.4.2017
ŚDS.060.50.2017
RGI.7021.4.2017
RRG.042.14.2017
RGI.7021.4.2017
RGP.7021.26.2017
RGI.7021.30.2017
RGP-KG.042.2.2016.3
RGP.7013.1.2.2017
RGP.7013.29.1.2017
RPG.7011.2.2016
RRG.7013.21.2017_2
RGP.042.11.2017
RGI.272.4.2017
Rozeznanie cenowe
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej
RGP.7013.25.1.2017
RGP.7021.10.2017
RGP.7013.10.2017
RRG.7013.21.2017
RRG.7011.2.2017
SO.4464.1.2017
RGI.7011.2.2017
RGI.7013.15.2017
RGI.7021.15.2017
RGI.7021.14.2017
RGP.6232.01.2017
RGP.7013.13.2017
RGI.7013.11.2017
RGP.2151.15.2017
RGP.7011.11.2017
RGP.7021.1.2017
RGP.7013.9.2017
RGI.7011.13.2017
RGP.7011.12.2017
RGI.7013.9.2017
RGP.2151.13.2017
RGP.2151.12.2017
RGP.2151.8.2017
RGP.7011.5.2017
SO.5315.9.2017
RGP.7013.6.2017
RGP.2151.5.2017
RGP.7013.4.2017
RGP.2151.4.2017
RGP.7013.3.2017
RGP.7013.1.2017
RRG.042.17.2011
RGP-ED.7021.1.2017
RGP.7013.2.2017
RGP.7013.1.2017
ORP.2612.2.2017
RGP.7013.2.2017
ORP.2612.1.2017
2016 (<)
2015 (<)
2014 (<)
2013 (<)
2012 (<)
2011 i wcześniejsze (<)
Inne przetargi
Zagospodarowanie przestrzenne
Konsultacje społeczne
Wybory i referenda
Konkursy na stanowiska
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 351437 raz(y)


[Panel administracyjny]

Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___ :: 2017 (<) :: RGI.272.4.2017 :: Rozeznanie cenowe



RGI. 272.4.2017: Usługa - Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Budowa stadionu sportowego w Rudnej Wielkiej – etap I”
 
Do pobrania:
 

 

Znak sprawy RGI. 272.4.2017                                             Świlcza 7.09.2017r

 

 

ROZEZNANIE CENOWE

 

Zamawiający:         Gmina Świlcza

36-072 Świlcza 168

tel. 17-86-70-100, faks 17-86-70-157

www.swilcza.i-gmina.pl www.swilcza.com.pl

e-mail: ug.swilcza@intertele.pl

 

zaprasza do złożenia oferty na:

 

Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn.:
Budowa stadionu sportowego w Rudnej Wielkiej – etap I”

w zakresie specjalności:

 

1)    konstrukcyjno – budowlanej,

2)    instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

3)    instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych

 

 

    I.  Zakres rzeczowy zamówienia:

a)    sprawdzenie dokumentacji projektowo – wykonawczej,

b)    wnioskowanie o przeprowadzenie zmian w dokumentacji w razie stwierdzenia wad, niedokładności czy konieczności zmiany przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych lub materiałów,

c)    wprowadzenie poprawek do dokumentacji w uzgodnieniu z nadzorem autorskim,

d)    przyjęcie po odbiorze końcowym od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy i przekazanie Zamawiającemu,

e)    kontrola wykonania robót przez Wykonawcę,

f)    zawiadamianie organów nadzoru budowanego za pośrednictwem Zamawiającego o wypadkach naruszenia prawa budowlanego, stwierdzonych podczas realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych,

g)    nadzorowanie robót budowlanych pod katem przepisów BHP i PIP,

h)    sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru robót w tym robót zanikających,

i)     sprawdzanie atestów, świadectw jakości, wyników badań określonych w dokumentacji technicznej, certyfikatów zgodności z normą lub aprobata, dotyczących wbudowanych materiałów i wyrobów,

j)     kontrola stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych materiałów, wyrobów, sprzętu, miejsc poboru,

k)    bieżąca kontrola jakości, ilości i wartości wykonywanych robót budowlanych przez sprawdzenie kosztorysu ofertowego,

l)     uczestniczenie w przeprowadzanych przez wykonawcę robót budowlanych próbach, testach, badaniach, obmiarach i odbiorach technicznych,

m)  stwierdzenie aktualnego stanu robót w razie przerw w pracach budowlanych oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót budowlanych,

n)    poświadczenie udokumentowanych obmiarów i odbiorów robot zanikających i ulegających zakryciu,

o)    sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru robót,

p)    stwierdzenie wykonania robót,

q)    uczestniczenie w czynnościach odbioru obiektu i przekazania do użytku.

 

  II.        Opis sposobu obliczenia ceny: Cena brutto obliczona jako % wartości netto nadzorowanych robót według kosztorysu ofertowego Wykonawcy.

Przy czym wartość netto poszczególnych robót wg kosztorysu ofertowego wynosi:

    1. roboty branży budowlanej –    544 839,36 zł
    2. roboty branży sanitarnej        351 071,46 zł
    3. roboty branży elektrycznej       9 537,78 zł

Cena podana w formularzu ofertowym stanowi całkowite wynagrodzenie pieniężne Wykonawcy i obejmuje wszystkie koszty wykonania przedmiotu umowy.

 

 III.       Kryteria oceny ofert – najniższa cena.

 

  1. Termin wykonania zamówienia:  do 20.12.2017 r.

 

   V.        Miejsce i termin składania ofert:

  • Oferty należy składać w terminie do dnia: 18. 09.2017 r  do godz. 1500.

·         Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Świlcza w pok. nr 22 – sekretariat lub przesłać faxem na numer (17) 86-70-157 lub pocztą elektroniczną na adres h.nowak@swilcza.com.pl

 

  1. Warunki udziału:

Ofertę mogą złożyć podmioty dysponujące osobą zdolną do wykonania Zlecenia.

 

   VII.    Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

  • formularz ofertowy
  • kopie uprawnień osoby, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru
  • kopię zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu zawodowego dla osoby która będzie pełnić nadzór potwierdzające jej przynależność do Izby.

 

 VIII.    Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:  Helena Nowak

 

  1. Sposób przygotowania ofert: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.

 

  1. Wzór oferty stanowi Załącznik nr 1.


Informację wytworzył(a): Helena Nowak
Informację dodał(a): Bogdan Dworak
Ostatnia modyfikacja: 2017-09-07 15:08:26


drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech