18-12-2023r.
godzina 12:49
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Prawo lokalne
Zamówienia publiczne
Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___
2018 (<)
2017 (<)
2016 (<)
2015 (<)
OA.2601.1.2015
RGM.271.21.2015
K.2430.1.2015
RRG.2600.1.2015
RRG.042.10.2015
RGP.7011.1.2015
RRG.7013.10.2015
RRG.7013.11.2015
RRG.7013.1.2015
RRG.7011.14.2015
RRG.7011.12.2015
RRG.7021.5.2015
RRG.7013.8.2015
SO.4462.1.2015
RRG.2600.1.2015
RRG.042.9.2015
RRG.7011.9.2015.4
RRG.7011.9.2015.3
RRG.7011.8.2014.2
RRG.7011.9.2015
RRG.7011.9.2015.2
Rozeznanie cenowe
Protokół z rozeznania
RRG.061.1.2015
RGM.6721.1.2014
RRG.7011.8.2014
RRG.042.8.2015
RRG.7013.6.2015
RRG.042.8.2014
RRG.7011.7.2015
RG.7013.5.2015
RG.7013.4.2015
RRG.7011.6.2015
RGM.6232.01.2015
RRG.7226.1.2015
RRG.7021.4.2015
SO.5315.25.2015
RRG.7011.4.2015
RRG.042.17.2011
2014 (<)
2013 (<)
2012 (<)
2011 i wcześniejsze (<)
Inne przetargi
Zagospodarowanie przestrzenne
Konsultacje społeczne
Wybory i referenda
Konkursy na stanowiska
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 351437 raz(y)


[Panel administracyjny]

Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___ :: 2015 (<) :: RRG.7011.9.2015.2 :: Rozeznanie cenowe



RRG.7011.9.2015/2: Zapewnienie opieki ratowników wodnych nad miejscem wykorzystywanym do kąpieli w miejscowości Bratkowice
 
Do pobrania:
 
1. Rozeznanie cenowe
 

Znak sprawy RRG.7011.9.2015/2                                             Świlcza 2015-06-05

 

ROZEZNANIE CENOWE

 

Zamawiający: Gmina Świlcza

36-072 Świlcza 168

tel. 17-86-70-100, faks 17-86-70-157

www.swilcza.i-gmina.pl www.swilcza.com.pl

e-mail: ug.swilcza@intertele.pl

 

zaprasza do złożenia oferty na:

 

„Zapewnienie opieki ratowników wodnych nad miejscem wykorzystywanym do kąpieli w miejscowości Bratkowice”.

 

Termin realizacji zamówienia: 17.08.2015 r.

 

Przedmiotem zamówienia: jest pełnienie nadzoru ratowników wodnych nad miejscem wykorzystywanym do kąpieli w Bratkowicach (działka nr. ew. 1118/35).

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1.      Pełnienie nadzoru nad plażą przy miejscu wykorzystywanym do kąpieli przez 2 ratowników wodnych.

2.      Miejsce wykorzystywane do kąpieli będzie chronione w weekendy (sobota – niedziela) w okresie od 10.07.2015 r. do 17.08.2015 r. w godzinach 10.00  – 18.00 (łącznie: 12 dni x 8 h).

3.     Zapewnienie stałej obsady 2 ratowników wodnych, w przypadkach losowych ewentualne zastępstwa należy uzgadniać z Zamawiającym.

4.      Zapewnienie wymaganego wyposażenia – sprzętu ratunkowego oraz innych urządzeń wymaganych przepisami prawa.

5.      Wszyscy ratownicy powinni posiadać uprawnienia minimum w stopniu Ratownika Wodnego zgodnie z ustawą z dnia 18.08.2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, aktualne badania lekarskie, ubezpieczenie OC w związku z wykonywaniem obowiązków ratownika, własny strój ratownika (tj. koszulka, spodenki i czapka w kolorze czerwonym lub pomarańczowym) oraz sprzęt do nurkowania (tj. płetwy, maska, fajka).

6.      Do podstawowych obowiązków ratowników należy zapewnienie bezpieczeństwa osobom korzystającym z miejsca wykorzystywanego do kąpieli i plaży w tym w szczególności:

-          stała obserwacja miejsca wykorzystywanego do kąpieli i niezwłoczne reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy oraz podejmowanie akcji ratowniczej;

-         kontrola stanu urządzeń oraz sprzętu, które zapewniają bezpieczeństwo osób kąpiących się;

-          kontrola stref dla umiejących i nie umiejących pływać;

-          wywieszanie na maszcie odpowiedniego koloru flag i informacyjnych;

-         sygnalizowanie, za pomocą urządzeń alarmowych przekroczeń obowiązującego Regulaminu miejsca wykorzystywanego do kąpieli oraz w razie potrzeby np.: nadchodzącej burzy;

-          reagowanie na wszelkie wypadki naruszenia regulaminu obowiązującego na terenie miejsca wykorzystywanego do kąpieli;

-          wpisywanie na tablicy informacyjnej temperatury wody, powietrza oraz innych aktualnych informacji;

-         kontrolowanie głębokości wody przed otwarciem miejsca wykorzystywanego do kąpieli, a w razie potrzeby przesunięcie miejsca kąpieli lub czasowe wyłączenie określonych obszarów wyznaczonych do kąpieli z używalności;

-          oczyszczanie powierzchni dna obszaru wykorzystywanego do kąpieli z wszelkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny nieszczęśliwy wypadek;

-          w razie konieczności oczyszczanie miejsca wykorzystywanego do kąpieli z roślin wodnych (w tym zachowanie należytej czystości linii brzegowej);

-          bieżące prowadzenie Dziennika Pracy;

-          utrzymywanie stałej łączności z pracownikiem Gminnego Centrum Kultury Sportu i Rekreacji w Świlczy z/s w Trzcianie (składanie meldunków o rozpoczęciu i zakończeniu dyżuru, wypadkach i innych zagrożeniach),

-          udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej (w oparciu o udostępniony sprzęt pierwszej pomocy i apteczkę);

-          prowadzenie Rejestru Zdarzeń (wypadków);

-          dbanie o powierzony sprzęt ratunkowy oraz zabezpieczanie go przed ewentualnym zniszczeniem.

7.      Organizacje miejsca wykorzystywanego do kąpieli zapewni Urząd Gminy w Świlczy.

8.     Wyznaczenie (i likwidacja po zakończonym sezonie) granic miejsca wykorzystywanego do kąpieli, stref dla umiejących i nie umiejących pływać wykonają ratownicy wodni, w uzgodnieniu z pracownikiem Gminnego Centrum Kultury Sportu i Rekreacji w Świlczy z/s w Trzcianie odpowiedzialnym za działalność miejsca wykorzystywanego do kąpieli.

9.      W celu realizacji zamówienia Zamawiający, przekaże Wykonawcy niezbędne informację i dane w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia.

 

Wymagania stawiane wobec wykonawców składających oferty:

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

 

Kryterium oceny ofert:

 

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100 %

 

Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Świlcza w pok. nr 22 – sekretariat w terminie do dnia 12.06.2015 r. do godz. 12:00. Dotyczy to również ofert wysłanych pocztą.

 

Oferta musi być umieszczone w zamkniętej kopercie. Na zamkniętej kopercie należy umieścić dopisek:  

Oferta do rozeznania cenowego, nr sprawy RRG.7011.9.2015/2

 

Zapewnienie opieki ratowników wodnych nad miejscemwykorzystywanym do kąpieli   w miejscowości Bratkowice.

 

Nie otwierać przed dniem 12 czerwca 2015 r. do godz. 12.15

 

Szczegółowych informacji w zakresie realizacji zamówienia udzieli: Agnieszka Nowak.

tel: 17-86-70-133, email: a.nowak@swilcz.com.pl 

 

Pozostałe informacje:

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postepowania w każdej chwili, bez podania przyczyny.



Informację wytworzył(a): Agnieszka Nowak
Informację dodał(a): Bogdan Dworak
Ostatnia modyfikacja: 2015-06-08 12:46:14


drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech