18-12-2023r.
godzina 12:49
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Prawo lokalne
Zamówienia publiczne
Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___
2018 (<)
2017 (<)
2016 (<)
2015 (<)
OA.2601.1.2015
RGM.271.21.2015
K.2430.1.2015
RRG.2600.1.2015
RRG.042.10.2015
RGP.7011.1.2015
RRG.7013.10.2015
RRG.7013.11.2015
RRG.7013.1.2015
RRG.7011.14.2015
RRG.7011.12.2015
RRG.7021.5.2015
RRG.7013.8.2015
SO.4462.1.2015
RRG.2600.1.2015
RRG.042.9.2015
RRG.7011.9.2015.4
RRG.7011.9.2015.3
RRG.7011.8.2014.2
RRG.7011.9.2015
RRG.7011.9.2015.2
RRG.061.1.2015
RGM.6721.1.2014
Rozeznanie cenowe
RRG.7011.8.2014
RRG.042.8.2015
RRG.7013.6.2015
RRG.042.8.2014
RRG.7011.7.2015
RG.7013.5.2015
RG.7013.4.2015
RRG.7011.6.2015
RGM.6232.01.2015
RRG.7226.1.2015
RRG.7021.4.2015
SO.5315.25.2015
RRG.7011.4.2015
RRG.042.17.2011
2014 (<)
2013 (<)
2012 (<)
2011 i wcześniejsze (<)
Inne przetargi
Zagospodarowanie przestrzenne
Konsultacje społeczne
Wybory i referenda
Konkursy na stanowiska
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 351437 raz(y)


[Panel administracyjny]

Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___ :: 2015 (<) :: RGM.6721.1.2014 :: Rozeznanie cenowe



RGM.6721.1.2014: Usługi - Zadanie 1: Sporządzenie analizy zasadności przystąpienia do sporządzenia MPZP wraz z informacją o stopniu zgodności przewidywanych rozwiązań planu z ustaleniami studium i niezbędnym zakresem prac planistycznych ...
 
Znak sprawy RGM.6721.1.2014

 

 

ROZEZNANIE CENOWE

Zamawiający: Wójt Gminy Świlcza

zaprasza do złożenia oferty na:

 

Wyszczególnienie

Wartość netto

Vat

Wartość brutto

1

2

3

4

Zadanie 1: Sporządzenie analizy

 zasadności przystąpienia do sporządzenia MPZP wraz z informacją o stopniu zgodności przewidywanych rozwiązań planu z ustaleniami studium i niezbędnym zakresem prac planistycznych oraz sporządzenie projektu uchwały w tym zakresie

 

 

 

Zadanie 2: Opracowanie MPZP w Trzcianie oraz zmiany Studium UiKZP

 

 

 

RAZEM

 

 

 

 

 

Termin realizacji zamówienia: 

1.      Sporządzenie analizy zasadności przystąpienia do sporządzenia MPZP wraz z informacją o stopniu zgodności przewidywanych rozwiązań planu z ustaleniami studium i niezbędnym zakresem prac planistycznych oraz sporządzi projekt uchwały w tym zakresie - do 14 dni

2.      Opracowanie MPZP w Trzcianie oraz zmiany Studium UiKZP  - do 12 miesięcy od przekazania przez Gminę niezbędnej dokumentacji.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

 

Opracowanie dokumentacji związane jest z wnioskiem inwestora i przeznaczeniem terenu proponowanego do objęcia opracowaniem pod produkcję, handel i usługi nieuciążliwe.

 

 

I.                    1) Wykonawca sporządzi analizę zasadności przystąpienia do sporządzenia MPZP wraz z informacją o stopniu zgodności przewidywanych rozwiązań planu z ustaleniami studium i niezbędnym zakresem prac planistycznych oraz sporządzi projekt uchwały w tym zakresie.

 

II.                  W ramach opracowania MPZP Wykonawca:

1)   opracuje wszelkie dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami
(w formie papierowej i elektronicznej);

2)   wykona prace planistyczne obejmujące: prace o charakterze proceduralnym tj. redakcja ogłoszeń prasowych, obwieszczeń, pism, wniosków, zawiadomień (wraz z rozdzielnikiem), opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach oraz w sprawie uwag wniesionych podczas wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu;

3)   przygotuje projekt planu oraz prognozy oddziaływania na środowisko i weźmie udział w ich prezentacjach na posiedzeniach Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, Komisji Rady Gminy, Sesji Rady Gminy i weźmie udział w dyskusji publicznej nad wyłożonymi do wglądu projektami;

4)   przygotuje dokumentację formalno – prawną, w celu przedłożenia Wojewodzie Podkarpackiemu do sprawdzenia zgodności z przepisami;

5)   dokona korekt w projekcie planu, prognozie oddziaływania na środowisko oraz pozostałych dokumentach, na każdym etapie ich sporządzania;

6)   opracuje podsumowanie na podstawie art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 z póź zm.).

7)      Wykonawca sporządzi projekt planu do dokonania uzgodnień, opiniowania, i wyłożenia do publicznego wglądu w formie elektronicznej (format pdf, jpg) oraz w jednym egzemplarzu papierowym.

8)      Wykonawca przekaże Gminie Świlcza część tekstową projektu planu gotowego do uchwalenia w wersji elektronicznej w formacie Word oraz część graficzną w wersji elektronicznej w formacie jpg lub pdf.

9)      Wykonawca przekaże Gminie Świlcza część tekstową planu uzupełnioną o nr i datę uchwały podjętej przez Radę Gminy Świlcza, w wersji elektronicznej w formacie Word, część graficzną w wersji elektronicznej w formacie jpg lub pdf i w wersji papierowej w 4-ch egzemplarzach oraz część graficzną w formacie GeoTiff w układzie 2000 strefa 7, dane wektorowe w formacie GIS lub CAD w układzie 2000 strefa 7.

III.           W ramach zmiany Studium UiKZP Wykonawca:

1)   opracuje wszelkie dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami
(w formie papierowej i elektronicznej);

2)   wykona prace planistyczne obejmujące: prace o charakterze proceduralnym tj. redakcja ogłoszeń prasowych, obwieszczeń, pism, wniosków, zawiadomień (wraz z rozdzielnikiem), opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach oraz w sprawie uwag wniesionych podczas wyłożenia projektu zmiany studium i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu;

3)   przygotuje projekt zmiany studium oraz prognozy oddziaływania na środowisko i weźmie udział w ich prezentacjach na posiedzeniach Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, Komisji Rady Gminy, Sesji Rady Gminy i weźmie udział w dyskusji publicznej nad wyłożonymi do wglądu projektami;

4)   przygotuje dokumentację formalno – prawną, w celu przedłożenia Wojewodzie Podkarpackiemu do sprawdzenia zgodności z przepisami;

5)   dokona korekt w projekcie zmiany studium, prognozie oddziaływania na środowisko oraz pozostałych dokumentach, na każdym etapie ich sporządzania;

6)   opracuje podsumowanie na podstawie art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 z póź zm.).

7)   Wykonawca sporządzi projekt zmiany studium do dokonania uzgodnień, opiniowania, i wyłożenia do publicznego wglądu w formie elektronicznej (format pdf, jpg) oraz w jednym egzemplarzu papierowym.

8)   Wykonawca przekaże Gminie Świlcza część tekstową projektu zmiany studium gotowego do uchwalenia w wersji elektronicznej w formacie Word oraz część graficzną w wersji elektronicznej w formacie jpg lub pdf.

9)   Wykonawca przekaże Gminie Świlcza część tekstową zmiany studium uzupełnioną o nr i datę uchwały podjętej przez Radę Gminy Świlcza, w wersji elektronicznej w formacie Word, część graficzną w wersji elektronicznej w formacie jpg lub pdf i w wersji papierowej w 4-ch egzemplarzach oraz część graficzną w formacie GeoTiff w układzie 92, dane wektorowe w formacie GIS lub CAD w układzie 92.

 

Uwagi:

W przypadku niepodjęcia  przez Radę Gminy Świlcza uchwały w zakresie przystąpienia do opracowania planu miejscowego i zmiany Studium, Gmina Świlcza odstąpi od realizacji zadania nr 2, a wynagrodzenie całkowite zostanie pomniejszone o wartość zadania nr 2.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.

 

ZAŁĄCZNIKI:

1.      zakres ternu proponowanego do objęcia opracowaniem.

2.      Na stronie internetowej www.swilcza.jocgis.pl dostępne są plany miejscowe obowiązujące w zakresie niniejszego opracowania.

 

Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Świlcza, 36-072 Świlcza 168, przesłać na adres email: ug.swilcza@intertele.pl lub faksem na nr 17/86-70-157 w terminie do dnia 10 czerwca 2015r. do godz. 15:15.

 

Szczegółowych informacji w zakresie realizacji zamówienia udzieli: Anna Niemier Tel/fax: 17/86-70-148, email: a.niemier@swilcza.com.pl



Informację wytworzył(a): Anna Niemier
Informację dodał(a): Bogdan Dworak
Ostatnia modyfikacja: 2015-05-22 12:59:43


drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech