18-12-2023r.
godzina 12:48
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Prawo lokalne
Zamówienia publiczne
Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___
2018 (<)
2017 (<)
2016 (<)
2015 (<)
OA.2601.1.2015
RGM.271.21.2015
K.2430.1.2015
RRG.2600.1.2015
RRG.042.10.2015
RGP.7011.1.2015
RRG.7013.10.2015
RRG.7013.11.2015
RRG.7013.1.2015
RRG.7011.14.2015
RRG.7011.12.2015
RRG.7021.5.2015
RRG.7013.8.2015
SO.4462.1.2015
RRG.2600.1.2015
RRG.042.9.2015
RRG.7011.9.2015.4
RRG.7011.9.2015.3
RRG.7011.8.2014.2
RRG.7011.9.2015
RRG.7011.9.2015.2
RRG.061.1.2015
RGM.6721.1.2014
RRG.7011.8.2014
RRG.042.8.2015
RRG.7013.6.2015
RRG.042.8.2014
RRG.7011.7.2015
RG.7013.5.2015
RG.7013.4.2015
Ogłoszenie o zamówieniu
SIWZ
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
RRG.7011.6.2015
RGM.6232.01.2015
RRG.7226.1.2015
RRG.7021.4.2015
SO.5315.25.2015
RRG.7011.4.2015
RRG.042.17.2011
2014 (<)
2013 (<)
2012 (<)
2011 i wcześniejsze (<)
Inne przetargi
Zagospodarowanie przestrzenne
Konsultacje społeczne
Wybory i referenda
Konkursy na stanowiska
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 351437 raz(y)


[Panel administracyjny]

Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___ :: 2015 (<) :: RG.7013.4.2015 :: Ogłoszenie o zamówieniu



RRG.7013.4.2015 - Usługi: Transport materiałów drogowych wraz z usługami sprzętowymi w roku 2015
 
Ogłoszone na:
http://www.swilcza.com.pl/images/bip/przetargi/2015/RRG.7013.4.2015/Specyfikacje.zip
________________________________________________________________________

 
sprawa: RRG.7013.4.2015                                                 Świlcza, dn. 2.04.2015 r.

Ogłoszenie
o zamówieniu publicznym

 

1. Zamawiający:        Gmina Świlcza

województwo podkarpackie

36-072 Świlcza 168

telefon (17) 8670100, 8670133 faks (17) 8670157

2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony

Wartość zamówienia poniżej 30 000,00 euro, do zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 z późn. zm.) - podstawa art. 4 pkt 8.

3. Przedmiot zamówienia:  usługi

Transport materiałów drogowych wraz z usługami sprzętowymi w roku 2015

Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części.

Oferty można składać na dowolną ilość części.

Dla każdej części zamówienia będzie oddzielnie wybierana oferta najkorzystniejsza.

Część nr 1

Usługi transportowe samochodem samowyładowczym o ładowności 18t:

a)    wynajem samochodu do transportu kruszywa i innych materiałów – rozliczanie wynajmu samochodu za ładowny tonokilometr,

b)    wynajem samochodu do transportu mas ziemnych  przy robotach prowadzonych przez gminną grupę remontową – rozliczanie godzinowe wynajmu samochodu.

Zakres:

Transport materiałów sypkich samochodem samowyładowczym o ładowności 18 t. (dopuszczalna odchyłka ładowności ±10%).

Transport, rozładunek we wskazanych miejscach na terenie Gminy Świlcza. Rozładunek jednego samochodu może odbywać się w kilku miejscach.

Drogi, na których będą wykonywane usługi są o szerokości min. 3,00 m.

W ofercie należy podać ładowność samochodu oraz cenę za:

    1 tonokilometr, przy rozliczania części 1a,

    1 godzinę wynajmu samochodu, przy rozliczania części 1b;

 

Część nr 2

Transport samochodem samowyładowczym o ładowności 10t. z urządzeniem do załadunku HDS:

a)    wynajem samochodu samowyładowczego o ładowności 10t z urządzeniem do załadunku HDS,

b)    wynajem samochodu do transportu kruszywa i innych materiałów – rozliczanie wynajmu samochodu za ładowny tonokilometr,

c)    wynajem samochodu do transportu mas ziemnych  przy robotach prowadzonych przez gminną grupę remontową – rozliczanie godzinowe wynajmu samochodu.

Zakres:

Transport materiałów samochodem o ładowności 10t. (dopuszczalna odchyłka ładowności ±20%) z urządzeniem do załadunku HDS o udźwigu 1.50t. Transport, rozładunek we wskazanych miejscach na terenie Gminy Świlcza. Rozładunek jednego samochodu może odbywać się w kilku miejscach. Drogi, na których będą wykonywane usługi są o szerokości min. 3,00 m.

W ofercie należy podać cenę za:

    1 m-g wynajmu samochodu wraz z pracą HDS i operatorem, przy rozliczaniu części 2a

    1 tonokilometr, przy rozliczania części 2b,

    1 godzinę wynajmu samochodu, przy rozliczania części 2c;                       

Część nr 3

Usługi:

a)    minikoparką na gąsienicach gumowych,

b)    transportu samochodem 6 os. ze skrzynią samowyładowczą o ład. 1.5 t.

Zakres:

Wykonywanie usługi minikoparką oraz usługi transportu samochodem 6 osobowym ze skrzynią samowyładowczą o ładowności 1.5 t. (dopuszczalna odchyłka ładowności ±20%) we wskazanych miejscach na terenie Gminy Świlcza na rzecz gminnej grupy remontowej (układanie chodników, przepusty itp.).

W ofercie należy podać cenę za:

    1 m-g pracy wraz z operatorem, przy rozliczaniu części 3a,

    1 m-g pracy wraz z operatorem przy rozliczaniu części 3b.

Część nr 4

Usługi koparką kołową samojezdną

Zakres:

Wykonywanie usługi koparką kołową samojezdną we wskazanych miejscach na terenie Gminy Świlcza na rzecz gminnej grupy remontowej.

W ofercie należy podać cenę za 1 m-g pracy koparką wraz
z operatorem.

Obowiązkiem wykonawcy jest posiadanie zezwolenia do wykonywania usług zgodnych z przedmiotem zamówienia.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego www.swilcza.i-gmina.pl, oraz w Urzędzie Gminy w Świlczy, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 8 (na parterze). 

5.   Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

6.   Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

7. Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2015 roku

8. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:

8.1   wypełniony i podpisany formularz ofertowy, w którym należy podać cenę jednostkową netto, stawkę i wartość podatku VAT, cenę jednostkową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z formularzami ofertowymi. Cena ma zawierać tylko koszty związane z transportem, koszty wynajmu sprzętu (w zależności od rodzaju usługi), bez cen materiałów drogowych:

1)    dla części nr 1, tj. Usługi transportowe samochodem samowyładowczym o ładowności 18t:

a)    wynajem samochodu do transportu kruszywa i innych materiałów – rozliczanie wynajmu samochodu za ładowny tonokilometr,

b)    wynajem samochodu do transportu mas ziemnych  przy robotach prowadzonych przez gminną grupę remontową – rozliczanie godzinowe wynajmu samochodu,

należy podać ładowność samochodu i cenę za:

   1 tonokilometr,

   1 godzinę wynajmu samochodu,

zgodnie z załącznikiem nr 1a do niniejszej siwz;

2)    dla części nr 2, tj. Transport samochodem samowyładowczym
o ładowności 10t. z urządzeniem do załadunku HDS:

a)    wynajem samochodu samowyładowczego o ładowności 10t z urządzeniem do załadunku HDS,

b)    wynajem samochodu do transportu kruszywa i innych materiałów – rozliczanie wynajmu samochodu za ładowny tonokilometr,

c)    wynajem samochodu do transportu mas ziemnych  przy robotach prowadzonych przez gminną grupę remontową – rozliczanie godzinowe wynajmu samochodu,

należy podać cenę zgodnie z formularzem ofertowym nr 1b do niniejszej siwz, tj. cenę za:

   1 m-g wynajmu samochodu wraz z pracą HDS i operatorem, przy rozliczaniu części 2a

   1 tonokilometr, przy rozliczania części 2b,

   1 godzinę wynajmu samochodu, przy rozliczania części 2c;    

3)    dla części nr 3, tj. Usługi:

a)    minikoparką na gąsienicach gumowych,

b)    transportu samochodem 6 os. ze skrzynią samowyładowczą o ład. 1.5 t.

należy podać cenę zgodnie z formularzem ofertowym nr 1c do niniejszej siwz, tj. cenę za:

   1 m-g pracy wraz z operatorem do rozliczania usługi minikoparką,

   1 m-g pracy wraz z operatorem do rozliczania usługi transportu samochodem 6 os. ze skrzynią samowyładowczą o ład. 1.5 t.

4)    dla części nr 4, tj. Usługi koparką kołową samojezdną

należy podać cenę zgodnie z formularzem ofertowym nr 1d do niniejszej siwz, tj. cenę za:

   1 m-g pracy koparką wraz z operatorem.

        Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę (z uwzględnieniem podziału na części);

8.2   wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do  siwz.

9. Wadium:  Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

10.1.      Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:             cena 100%. 

10.2.      Oferty będą oceniane według poniższego wzoru:

            najniższa cena jednostkowa brutto 

-----------------------------------------------------   x  waga kryterium   = ……… pkt

cena jednostkowa brutto badanej oferty  

Część nr I Transport samochodem samowyładowczym o ładowności 18T

  cena jednostkowa brutto za 1 tonokilometr, waga kryterium 50 %,

  cena jednostkowa brutto z 1 godzinę wynajmu samochodu, waga kryterium 50%;

Część nr II – Transport samochodem samowyładowczym o ładowności 10 T
z urządzeniem do załadunku HDS

  cena jednostkowa brutto za 1 m-g wynajmu samochodu wraz z pracą HDS i operatorem, waga kryterium 25 %,

  cena jednostkowa brutto za 1 tonokilometr, waga kryterium 50 %,

  cena jednostkowa brutto za 1 godzinę wynajmu samochodu, waga kryterium 25%;

Część nr III Usługi:

a)    minikoparką na gąsienicach gumowych,

b)     transportu samochodem 6 os. ze skrzynią samowyładowczą
o ład. 1.5 t.:

  usługa minikoparką na gąsienicach gumowych, waga kryterium 50%,

  usługa transportu samochodem 6 os. ze skrzynią samowyładowczą o ład. 1.5 t., waga kryterium 50%.

 

Część nr IV, tj.  usługi koparką kołową samojezdną

  cena jednostkowa brutto za 1 m-g pracy koparką wraz
z operatorem, waga kryterium100%.

10.3.      Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów. Dla każdej części Zamawiający będzie oddzielnie oceniał i porównywał oferty.

Dla każdej części zamówienia będzie oddzielnie wybierana oferta najkorzystniejsza.

11.  Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Świlczy w pok. nr 22 (sekretariat na II piętrze) do dnia 10 kwietnia 2015 roku do godz. 10.00.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Świlczy pok. nr 3 (sala posiedzeń – parter) w dniu 10 kwietnia  2015 roku o godz. 10.15.

12.  Termin związania ofertą: 

Wykonawca zostaje związany ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

 

                                                                                       Wójt Gminy Świlcza

                                                                             mgr inż. Adam Dziedzic

 



Informację wytworzył(a): Ewa Dziedzic
Informację dodał(a): Bogdan Dworak
Ostatnia modyfikacja: 2015-04-02 15:22:47


drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech