Ogłoszone na: http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=444340&rok=2013-10-31 ________________________________________________________________________
  
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. 
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. 
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie. 
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie. 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY 
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świlcza, Świlcza 168, 36-072 Świlcza, woj. podkarpackie, tel. 017 8670100, 8670133, faks 017 8670157. 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane na zadaniu pn. Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Dąbrowa (dz. nr ewid. 1001), Świlcza (dz. nr ewid. 1972) i Rudna Wielka (dz. nr ewid. 735) jako zamówienie uzupełniające nr 1 do zamówienia nr RRG.271.23.2013 r. z dnia 28 czerwca 2013 r.. 
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. 
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane na zadaniu pn. Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Dąbrowa (dz. nr ewid. 1001), Świlcza (dz. nr ewid. 1972) i Rudna Wielka (dz. nr ewid. 735) jako zamówienie uzupełniające nr 1 do zamówienia nr RRG.271.23.2013 r. z dnia 28 czerwca 2013 r. w zakresie: - roboty pomiarowe - trasa dróg w terenie równinnym - wykonanie koryta pod poszczególne warstwy drogi - wywóz ziemi do 1 km - wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm - wykonanie nawierzchni tłuczniowej o frakcji 0,32-0,63 mm, grubość 15 cm wraz zagęszczeniem - wykonanie nawierzchni tłuczniowej o frakcji 0,063-0,32 mm, grubość 5 cm wraz zagęszczeniem - regulacja pionowa studzienek. 
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9. 
SEKCJA III: PROCEDURA 
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki 
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
  
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013. 
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1. 
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. 
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: 
- Transport - Remont Dróg Bogusław Drozd, Klęczany 167, 39-127 Będziemyśl, kraj/woj. podkarpackie.
  
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27691,03 PLN. 
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ 
- 
Cena wybranej oferty: 33933,49 
 - 
Oferta z najniższą ceną: 33933,49 / Oferta z najwyższą ceną: 33933,49 
 - 
Waluta: PLN.   
ZAŁĄCZNIK I 
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę 
- 
1. Podstawa prawna 
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 
 - 
2. Uzasadnienia wyboru trybu 
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. 
Zamawiający zdecydował się na tryb z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 jako zamówienie uzupełniające nr 1 do zamówienia nr RRG.271.23.2013 z dnia 28 czerwca 2013 roku. Udzielenie zamówień uzupełniających było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia nr RRG.271.23.2013. Zamówienie podstawowe zostało zlecone w trybie przetargu nieograniczonego. Obecne zamówienie jest udzielone w terminie nie przekraczającym 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nr 1 nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie to jest zlecone temu samemu wykonawcy z którym została podpisana umowa na zamówienie podstawowe.   
						 |