Ogłoszone na: http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=367694&rok=2013-09-11 ________________________________________________________________________
  
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. 
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. 
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 306916 - 2013r. 
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie. 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY 
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świlcza, Świlcza 168, 36-072 Świlcza, woj. podkarpackie, tel. 017 8670100, 8670133, faks 017 8670157. 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachu, stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie docieplenia części budynku Domu Strażaka w Rudnej Wielkiej.. 
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. 
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana pokrycia dachu, stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie docieplenia części budynku Domu Strażaka w Rudnej Wielkiej w zakresie: a)wymiana pokrycia dachowego z blachy na konstrukcji stalowej - 350 m2: -rozebranie pokrycia dachowego z blachy i obróbek blacharskich, -wykonanie nowego pokrycia dachu blachami trapezowymi powlekanymi, -obróbki z blachy powlekanej, rynny dachowe z blachy powlekanej o śr. 12 cm, rury spustowe z blachy powlekanej o śr. 10 cm, -docieplenie kominów płytami styropianowymi gr. 5 cm wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej, -montaż wyłazu dachowego; b)docieplenie stropu - 330 m2: -izolacje przeciwwilgociowe z folii polietylenowej szerokiej, -izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej, pozioma z płyt układanych na sucho gr 20 cm; c)wymiana stolarki: -wymiana okien drewnianych o wym. 2,15x1,45 m na okna PCV - 9 szt., -wymiana 2 szt. bram garażowych. 
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.12.00-6, 45.26.14.10-1, 45.42.10.00-4. 
SEKCJA III: PROCEDURA 
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony 
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
  
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2013. 
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7. 
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. 
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: 
- Firma Budowlano - Usługowo - Handlowa WALMAR Krzysztof Marecki, ul. Okulickiego 18, 35-206 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
  
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,48 PLN. 
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ 
- 
Cena wybranej oferty: 66524,02  
- 
Oferta z najniższą ceną: 66524,02 / Oferta z najwyższą ceną: 68350,17  
- 
Waluta: PLN.   
						 |